Prečo som urobil a venujem sa tejto stránke??

04.04.2011 15:46

 


     Nápad sa zrodil v jednej chvíľke odpočinku  . Už dlhšiu dobu si udržujem taký relaxačný  rituál , napustím si plnú vaňu horúcej vody , zapálim si sviečku s vôňou škorice a zeleného jablka  a zhasnem svetlo . Ponorím sa do vody  a relaxujem  Sviečku mám položenú tak aby som sa pozeral na sálajúci  plamienok . Snažím sa uvoľniť tok myšlienok  Možno je to pre niekoho smiešne , ale pre mňa je to vynikajúce ,, dobíjanie bateriek´´. 

     Pri jednej s týchto relaxačných seáns  som  dostal  myšlienku  urobiť na internete stránku  ktorí by sčasti poukázala na stúpajúci jav menovaný ,,Pozitívne myslenie a rozvoj osobnosti´´

     Zámerom tejto stránky nie je rozbor myšlienok týchto osobností  ale také malé zhrnutie pod jenu strechu  hoci to bude len nepatrná  časť , lebo 

počet týchto osobností neustále rastie , čo je potešujúci fakt . túto stránku som pomenoval ,, Oáza nádeje preto lebo ak sa chce niekto zdokonaľovať v rozvoji osobnosti alebo pozitívneho myslenia , nájde tu dostatok dokumentácie ,aby uhail smäd po informáciach 

                                       - Ak niekomu tieto stránky naozaj poslúžia a stanu sa malým sprievodcom budem sa veľmi tešiľ...