Ja...

09.01.2010 13:54

.    

      Volám sa Ivan , som 42 ročný chalan . Pochádzam z malého mestečka na juho-západe  Rumunska . Moje rodné mestečko sa volá Nadlac . Je to havnym strediskom zahraničných Slovákov , žijúcih na území Rumunska , už vyše dvesto rokov . Ak vásniekedy , cesty života zavedú do Rumunska alebo pôjdete auto do Bulharska ,či Turecka prejdete cez Nadlac lebo je najhlavnejší Hraničný vstup v tejtooblasti RumKľudne sa tam zastavte , oblúžia vás tu po Slovensky tak v miestnych obchodoch ako aj v pohostinstváPreto že po revolúcii , bola v Nadlacu ekonomická situácia dosť zložitá prišiel som kvôli práci d Bratislavy . Pomohol mi k tomu môj , brat Jaromír , ktorý tu študoval na Komenského univerzite žurnalistiku . 

   Začiatkom roku 1998 Slovenská vláda vydala povolenie pracovať na Slovensku a vzhľadom na okolnosti v mojom rodnom mestečku som sa rozhodol usadiť na Slovensku .V roku 2005 som sa stal právoplatným občanom Slovenska .

   Hoci  ma zaujímala pozitívna literatúra u doma ,v Nadlacu , pred revolúciou boli knihy tohto typu takmer nedostupné a naviac boli politicky nevhodné . Počas môjho pobytu na Slovensku som sa bližšie oboznámil s touto tematikou . V jednom zo zamestnaní som sa zoznámil s kamarátom , Milanom , ktorého taktiež zaujíma rozvoj  osobnosti a sila pozitívneho myslenia  . spoločne sa snažíme nahliadnuť hlbšie do tejto tematiky prostredníctvom rôznej literatúry , audio záznamov ,filmov a video záznamov ako aj , podľa možnosti , zúčastniť sa na niektorých seminároch

    Po prečítaní jednej z kníh od Českého autora , vinikajúcého školiteľa a motivátora , som dostal myšlienku urobiť internetovú stránku kde by som sčasti zhrnul a poukázal na niektorých mysliteľov , motivátorov , skvelých autorov ktorý nám prinášajú to čo niektorý ľudia poznali a riadili sa tým už v dávnej minulosti