... kašli na to , uľaví sa ti

07.03.2010 20:49

    Rád si vychutnávam chvíle strávené medzi knihami v Panta Rhei . Sadnem si a rád sa začítam do dobrej knihy . 

Keďže teraz sa venujem literatúre o pozitívnom myslení pozerám si , čo je nové v tomto smere .Je tam strašne

veľa toho .čo ma zaujíma . Autori a knihy o ktorých som už spomenul na mojej stránke , ale včera som 

tam objavil titul knihy ktorý ma obzvlášť zaujal  . Je to kniha na pobavenie ale obsahuje aj zaujímavú filozofiu

a z pohľadu autora , veľmi účinnú . Nebudem tu robiť žadny rozbor knihy , lebo ja nie som žiadny kritik  , len ma 

zaujala lebo sčasti je založená na nadávkach . Túto filozofiu praktizuje  a je aj autorom knihy ,,Kašli  na to , uľaví sa ti ´´ je

John C. Parkin

Kašli na to! Uleví se ti


 

 Viete, že nadávanie je jednou z ciest k osvieteniu? Autor veľmi vtipne a presvedčivo vysvetľuje svojskú filozofiu založenú na nadávaní. V určitých momentoch sme nútení priznať vlastnú bezmocnosť či neschopnosť a z hĺbky duše povedať: „Kašlem na to!" A práve tento postoj môže byť zlomovým bodom, ktorý je výrazne oslobodzujúci. Kniha vysvetľuje, aké sú princípy tejto filozofie a poukazuje na to, aký vplyv má nadávanie na naše okolie, myseľ aj telo. Podrobnejšie to rozoberá v súvislosti s témami: strava, zdravie, vzťahy, peniaze, počasie, výchova detí, plány, ciele, sebaovládanie, mierumilovnosť, ohľady voči druhým, klimatické zmeny, snaha zmeniť svet, práca, strach, vlasť, duchovné hľadanie.

www.sirion.sk/kniha/kasli-na-to-ulevi-se-ti-parkin-john-c-102757.html

 

         Zo začiatku sa mi zdala trochu rozpačitá  a poukazovala na filozofiu anarchie , ale po dlhšom začítaní  sa , ma celkom zaujala

 a veľmi sa nelíši od pozitívneho myslenia , len trochu z iného uhlu pohľadu a každý kto ju číta si vytvorí odlišný dojem . Hoci je 

trochu zvláštna , na môj vkus , odporúčam si ju prečítať lebo veľakráť povedať si ,,kašlem na to,, má naozaj uľavújúci účinok  a sú 

situácie čo si to naozaj vyžadujú .